1.
Jeżeli zdecydujesz się na nasze usługi – najczęściej drogą mailową podpisujemy umowę .
2.
Po wpłaceniu zaliczki ( zazwyczaj jest to 50 zł )- termin zostaje w 100 % zarezerwowany
3.
Mniej więcej miesiąc przed planowaną impreza – kontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia wszystkich szczegółów – takich jak
wybór tła , wybór ramki , określeniu napisów na ramkach lub wielkości wydruków zdjęć.
4.
Do wyboru mamy dwie wielkości zdjęć 10×15 lub 2 razy 5×15 tak zwane PASECZKI
5.
Po wybraniu formatu zdjęć , wybieramy ilość i układ ujęć na zdjęciu – do wyboru są rożne kombinacje- poniżej przykładowy wygląd zdjęć 10×15 oraz 5×15.
6.
Następnie ustalamy jakie tło będzie na ramkach oraz jakie napisy umieścić na zdjęciu – jeżeli sobie tego życzysz .
Może to być zdjęcie , obraz , grafika … to już Twój wybór.
oto dostępne u nas TŁA
7.
W dniu imprezy przyjeżdżamy na miejsce odpowiednio wcześniej , aby rozłożyć cały sprzęt… ( rozłożenie i złożenie sprzętu nie jest wliczane w czas pracy fotobudki ) Czas pracy za jaki pobieramy opłatę – liczymy od pierwszego zdjęcia wykonanego Tobie lub Twoim gościom – jesteśmy elastyczni – bez dodatkowych opłat zostaniemy 5- 10 minut dłużej.
8.
Zawsze razem ze sprzętem , jest jego opiekun – osoba która obsłuży maszynę – pomoże podać gadżety – odpowiednio ustawi oraz przypilnuje aby każdy z gości otrzymał swoją odbitkę .
9.
Cała zabawa zaczyna się kiedy już staniesz przed obiektywem – Animator wciska start i w ciągu 7 sekund wykonywane jest pierwsze ujęcie – następnie masz 7 do 8 sekund aby szybko się przebrać – zmienić pozycje lub zrobić śmieszną minę . Zazwyczaj wykonywane są 3 lub 4 ujęcia .
PAMIĘTAJ – ABY PATRZEĆ W OBIEKTYW A NIE NA EKRAN !!!!!!
10.
Po wszystkim maszyna drukuje dla Ciebie odbitkę Twojego zdjęcia – trwa to jedyne 16 s – na każde zdjęcie.
Po wydrukowaniu zabawa zaczyna się od nowa – ustawiamy się ….
START !!!! PSTRYK !!! I GOTOWE 😉
11.
Po kilku dniach w zależności od pakietu – wszystkie zdjęcia dostajesz zgrane na płytę CD lub na PENDRIVE